duktiga tjejen

idag var jag och tog min första spruta mot livmoderhalscancer, detta har tagit mig typ förevigt att göra, skulle  först göra det när jag var typ 13ish men vågade aldrig så jag har skjutit upp det ända sen dess men idag, då tog jag fan tag i mitt liv och bara körde på. Sa till dom att jag var livrädd men dom var så snälla och jag fick kolla på fina tatueringar under hela tiden (hade egentligen köpt mig en milkshake för att dricka under tiden för att göra något, äckligaste milkshaken jag någonsin druckit!!! den var från cornincup eller något sånt så gå inte dit haha) men iaf. hon gav mig sprutan och nu är jag nöjd. och ännu mer nöjd var jag när jag fick en fin tatuering !!!
 
nu så ska jag snart äta lite mat och hänga i soffan resten av kvällen. imorgon ska jag på mina syskons sommaravslutning så det ska bli lite kul med. äh nu kommer maten så ska kila. adios
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: