misslyckad

idag har det inte varit min dag...
åkte till jobbet fastän jag inte skulle, brandlarmet gick precis innan jag skulle åka hem igen (fick alltså stå ute i tisha i 15 min), jag hittade inte det jag skulle där jag skulle, låste in mina nycklar i skåpet, jag har haft mensvärk som satan, jag har inte gjort något idag alls bara för jag hade en sån dålig start på dagen. mer än att dricka julmust och lyssna på golvläggare i köket (det är ju härligt att det blir gjort iaf) och sen har jag målat naglarna lite, är inte så bra på det... Nu ska jag åka och handla mat men vill inte för jag är egentligen inte alls hungrig.. Men äh, livet leker ändå. och mina naglar är nästan fina. pusshej
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: